Loading...

Sizlerde Merak Etmiyor Musunuz ?

Tüm Cevaplar Burada  Koç Gıda

Sıkça Sorulan Sorular #

İade Hakları Nelerdir ?

İptal, iade ve değişim işlemlerinde Tüketiciyi Koruma Kanunu çerçevesinde hareket eder. Ambalajı bozulmamış, kullanılmamış ve satışı yapılabilecek ürünlerin iptal, iade ve değişimleri yapılabilmektedir 6502 sayılı Tüketicinin Korunması Hakkındaki Kanun'da belirtilen, müşterinin 14 gün içinde ürünü iade etme hakkı dâhilinde iade ve değişim işlemleri gerçekleştirilmektedir.

Hangi Ürünler İade Edilemez ?

Niteliği itibarıyla iade edilemeyecek ürünler, tek kullanımlık ürünler, hızlı bozulan, özel sipariş olarak yapılan, özel olarak tasarlanan ve özel olarak talep edilen vb. ve son kullanım tarihi geçen ürünler için cayma hakkı kullanılamaz

Üye Olmadan Sipariş Verebilir Miyim ?

Kurallar gereği B2B sayfamızda böyle bir satış yoktur. Ancak mail ve mail order yolu ile sipariş verilerek ödeme onayı alınması durumunda verebilirsiniz

Gönderimi Nasıl sağlıyorsunuz ?

KoçGıda Firmasından satın almış olduğunuz ürünlerin sizlere en hızlı ve güvenli şekilde ulaşmasına büyük özen göstermektedir. Bu nedenle, sizlere en iyi hizmeti sunabilmek için Türkiye'nin önde gelen kargo firmalarından Gkn , Aras ve UPS Kargo ile çalışmaktayız. İstanbul içi siparişlerde ise gönderileriniz Koç GIda Teslimat Araçları ile yapılmaktadır.

Teslimat Süresi Nasıl İlerlemektedir ?

Standart prosedürimiz gereği siparişleriniz onay sonrası 1 iş gününde kargoya verilmektedir. Ancak Bazı ürünler üretici firmalar tarafından sipariş üzerine üretildiğinden bu ürünlerin teslimat süresi daha uzun olabilir. Stoksuz satışını yaptığımız üçüncü parti ürünlerinin teslimat süreçlerinde yaşanabilecek gecikmeler için bizimle irtibata geçebilirsiniz.

Sipariş verilirken nelere dikkat edilmelidir?

Siparişinize ait ödeme tutarının eksiksiz olarak tarafımıza ulaştığından emin olunuz. - E-posta adresi, teslimat ve iletişim bilgilerinin eksiksiz ve doğru olmasına dikkat ediniz. - Sipariş onayından sonra sizlere ileteceğimiz geri bildirim e-postasını kontrol etmenizi öneririz. Süreç hakkında bilgilendirmeler bu şekilde size iletilecektir.

Siparişimizde Değişiklik Yapabilir Miyiz ?

Siparişiniz onaylanıncaya kadar siparişinizi iptal edebilir ve yeni bir sipariş oluşturabilirsiniz.

Siparişimi iptal edebilir miyim?

Müşteri Yönetici ile telefon / mail yoluyla iletişime geçerek siparişinizi iptal edebilir. Ek olarak sistemden verilen siparişlerinizi iptal et butonuyla iptal edebilir ve sevk aracındaki ürünü teslim almayarak geri gönderebilirsiniz.

Daha Detaylı Bilgi

İletişim